שידות לילה ייחודיות לחדר השינה

שידת צד שחורה

שידות לילה הן הרבה יותר מסתם פריט ריהוט שזורקים ליד המיטה. שידות הלילה שלכם צריכות להיות תוספת פונקציונלית ומסוגננת שמותאמת לצרכים שלכם. בחירת שידת הלילה הנכונה היא קריטית, וזו הסיבה שאספנו לכם כמה שיקולים מרכזיים, שיעזרו לכם לעשות בחירות טובות יותר.

גודל וקנה מידה של השידה

לפני שאתם מתחילים בחיפושים קחו מטר כדי למדוד את השטח הפנוי שיש לכם לצד המיטה. גודלה של שידת צד שאתם בוחרים צריך להיות ממתאים לממדים של חדר השינה, כל שכן לממדיה של המיטה.

באופן אידיאלי, שידת הלילה שלכם צריכה להיות באותו הגובה של חלקו העליון של המזרון או טיפה יותר גבוהה ממנו, כך שתוכלו להגיע לפריטים שנמצאים עליה ללא מאמץ. גם רוחב השידה משחק תפקיד, עליכם לבחור בדגם פרופורציונלי למיטה שלכם, אך עדיין להשאיר מספיק מרחב פנוי כדי לנוע ממקום למקום.

סגנון ואסתטיקה

שידות לילה לא נוצרו זהות ויש המון סוגים, עיצובים, חומרי גלם וצבעים. קחו בחשבון את הסגנון הכללי של חדר השינה שלכם בזמן שאתם בוחרים שידת לילה, שכן השידה צריכה להשלים פריטי ריהוט נוספים שנמצאים בחלל.

השידה הנבחרת צריכה להשלים את חדר השינה, לכן חפשו פיסים שמאזנים אחד את השני או זורמים יפה ביחד. למשל אם יש לכם מיטה מרופדת, שידה מעץ טבעי תשלים אותה בצורה נהדרת. אם יש לכם מיטת עץ, תוכלו לבחור בשידת מתכת או שידה צבועה שתעבוד עם גימורים אחרים בחדר.

צרכי האחסון שלכם

לפני שאתם מתקבעים על דגם של שידת לילה חישבו על צרכי האחסון שלכם. מה בדרך כלל אתם שומרים על שידת הלילה שלכם? האם אתם זקוקים למקום עבור הרבה פריטים או שאתם מעדיפים לשמור על פשטות?

אם אתם אוהבים שיש לכם ספרים לצד המיטה, חפשו שידת לילה עם מדף תחתון שיאפשר לכם לשמור על הספרים שלכם מסודרים. אם אתם אוהבים חלל נקי ומסודר, אולי תרצו לבחור בשידה עם מגירות אחסון.

חומר גלם ועמידות

שידות לילה מיוצרות ממגוון חומרים החל בעץ ועד מתכת. בחרו בחומר גלם שמשלים את עיצוב חדר השינה שלכם, אך גם עונה על הציפיות שלכם מבחינת עמידות.

שידות לילה מעץ תמיד יהיו בחירה קלאסית, מה גם שעץ הוא חומר גלם עמיד. מתכת היא גם חומר גלם עמיד, ובניגוד לעץ, יש לה ווייב עכשווי יותר.

איזון וסימטריה

אחת השאלות היותר נפוצות היא האם שידות הלילה משני הצדדים של המיטה צריכות להיות זהות. זו שאלה נפוצה והתשובה היא לא, ועדיין, רבים מקפידים לבחור סטים תואמים שמציעים איזון וסימטריה. יש לציין שברוב הבתים מעדיפים שידות לילה תואמות, אך כמובן שאם סגנון העיצוב שלכם קצת יותר אקלקטי, תוכלו בהחלט לבחור בשתי שידות לילה שונות ומשלימות עבור כל צד של המיטה.

אם אתם מחליטים לבחור בשידה שונה לכל צד, וודאו שהגובה הכללי של שתי השידות יהיה זהה, או צרו איזון גבהים באמצעות אלמנטים אחרים, כמו למשל מנורות קיר.

בואו נסכם את העניינים

בחירת שידת הלילה המתאימה צריכה להתבסס על שילוב בין פונקציונליות, סגנון והעדפות אישיות. האיזון הנכון בין שלושת המשתנים הללו חשוב ויאפשר לכם לבחור בשידה המתאימה ביותר לחלל ולצרכים שלכם.

אצלנו באתר מחכה לכם מבחר של שידות לילה, המקנה לכם גמישות בעיצוב ומאפשר לכם ליצור חדר שינה ייחודי ומיוחד! כל שידות הצד שתמצאו אצלנו מעוצבות בסגנון נקי ופשוט, מיוצרות מחומרי גלם איכותיים וזמינות בצבעים ניטרליים המאפשרים לכם לשלב אותן בכל חדר שינה.

בדקו כבר עכשיו את קולקציית שידות הלילה שלנו באתר!