תמונות לחדר שינה: כך תיצרו "אווירה"

תמונה לחדר שינה

יצירת האווירה המושלמת בחדר השינה שלכם זו אמנות לשמה. האווירה הנכונה יכולה לעשות הבדל של שמיים וארץ באיכות השינה שלכם, ולהשפיע על התחושה בחדר השינה מקצה לקצה.

אז איך לוקחים עיצוב פשוט והופכים אותו להרבה יותר פיין? כולם מאמינים שהרהיטים הגדולים בחדר השינה הם אלו שיוצרים את הרושם, אך אנו רוצים לשבור כמה מיתוסים, ולמקד את תשומת הלב בפריטים שמחברים את הכל יחדיו, ובאמת מביאים לידי ביטוי את האופי והאישיות שלכם – התמונות שעל הקיר.

כוחה של אמנות

כחובבי עיצוב נורדי-סקנדינבי לבית, אנו תמיד מתחילים מנקודת מוצא אחת: פחות זה יותר. מה שאומר, שכל אלמנט שבוחרים להוסיף לחדר השינה צריך לשרת מטרה ייעודית. אותו עיקרון צריך לשמש אתכם כאשר אתם בוחרים תמונות שיעטרו את חדר השינה שלכם.

לתמונות והדפסים יש את הכוח לספר סיפור, לבטא אמירה, להוסיף נגיעה של צבע או ליצור עניין מיוחד באמצעות טקסטורה או מרקם. תוכלו לבחור בתמונות נופים, יצירות אמנות מינימליסטיות, רישומים או ציורים מופשטים ולהכניס את הסטייל הנורדי הייחודי לקירות חדר השינה שלכם.

עיצוב חדר שינה

יצירת קומפוזיציה מגובשת

לאחר שבחרתם את התמונות שאתם הכי אוהבים, השלב הבא יהיה ליצור קומפוזיציה המתאימה לחדר השינה שלכם. בעולם העיצוב הנורדי, סימטריה ואיזון יהיו המפתח, כך שתוכלו לסדר את התמונות שלכם בצורה סימטרית על הקיר, כשאתם מקפידים על קווים נקיים, ועל בחירה באותן המסגרות כדי ליצור דפוס אחיד.

אנו מודעים לכך שלא כולם יודעים כיצד לעשות זאת נכון, וכדי שהתוצאה תהיה משביעת רצון, תוכלו לעשות הדמיה דרך המחשב וליצור שילובים שיתאימו לחדר השינה שלכם ויצרו אוויר מתוחכמת וייחודית.

שימו לב למסגרות שאתם בוחרים

למסגרות יש המון כוח, הן תוחמות את היצירה, ויכולות להשלים את פלטת הצבעים של חדר השינה או להוסיף דווקא ניגודיות עדינה, תלוי מה ההעדפות שלכם. שילוב של תמונות עם מסגרות עץ יצור אווירה כפרית, ביתית, חמימה ומזמינה. תליית תמונות עם מסגרות מתכת שחורות תיתן טאץ' מודרני ועכשווי לעיצוב.

לכן למרות שזה אולי נראה שולי, למסגרות יש את הכוח להשפיע ממש על האווירה, לחבר את כל האלמנטים העיצוביים יחדיו ולהוסיף את הטאץ' שהיה חסר ללא הרבה מאמץ.

תנו מקום להעדפות הסטייל שלכם

חדר השינה שלכם שונה מחדרים אחרים בבית, בכך שעליו לשקף אתכם. זה המקום שבו חלומות נחלמים וגם יכולים להתגשם. חדר השינה הוא המקום בו אתם לוקחים לכם רגע של נחת, או מסיימים יום מלא בחוויות. לכן כאשר אתם בוחרים תמונות, זכרו שזהו מקום המפלט שלכם והיעד המושלם לבטא בו את האישיות, האהבות, וההעדפות הסגנון.

המלצה שלנו, אל תנסו להתחכם יותר מדי. פשוט היו עצמכם, בחרו בפשטות תמונות שמביאות אתכם לידי ביטוי בצורה הכי אותנטית, וליצור חדר שינה שכולו שלכם.

שינוי אווירה של חדר שינה

אפשר גם ללכת בגדול

ישנם אנשים שיעדיפו קיר גלריה של כמה תמונות, אחרים יבחרו בבודדות ויש אנשים שיעדיפו לתלות פיס שכל כולו סטייטמנט. אם אתם נמנים על הסוג השלישי, בחרו בתמונה גדולה שתהפוך לנקודת המיקוד של חדר השינה.

אפשר לתלות על הקיר שמעל המיטה, וליצור רושם מהפנט כבר מהרגע הראשון שנכנסים לחדר. בחרו בכזו שמשתלבת עם הצבעים של החלל בצורה סולידית, או שיוצרת ניגודיות ולוכדת את תשומת הלב.

לתמונות תמיד יש כוח לשדרג את הבית

אי אפשר להמעיט בחשיבותן של תמונות, בעיצוב הבית באופן כללי ובעיצוב חדר השינה בפרט. כאשר אתם יוצאים למסע עיצוב חדר השינה, תנו להן להכתיב לכם את הדרך, בהתאם לאווירה שתרצו לחלל.

זכרו, שמה שנפלא הוא שאם אתם רוצים שינוי אווירה, תוכלו פשוט לשנות את ההדפס, להחליף מסגרת או לשדרג את הקומפוזיציה,​ ולקחת את העיצוב הבסיסי לשלב הבא. באתר bring מחכה לכם מבחר של תמונות לחדר השינה מתוך קולקציית תמונות מדהימה, בסטייל נקי ומודרני. בחרו את הפייבוריטיות שלכם כבר עכשיו!