שילוב שידות מודרניות בחללי הבית

שידת צד

בעברן, שידות היו יחידות אחסון פונקציונליות, אך עם השנים, הן התפתחו לכדי אלמנטים עיצוביים ודקורטיביים שיכולים לשדרג את האסתטיקה והפונקציונליות של כל חלל. שילוב שידות מודרניות בחללי הבית השונים, יכולה לתרום גם לפונקציונליות וגם לעיצוב, ויחד עם האקססוריז המתאימים, להוסיף לכל חלל בדיוק את הטאץ' הסופי שהיה חסר לו.

אבל בין להבין שיש מקום לשידות ובין לשלב אותן נכון יש הבדל, ואנו כאן כדי להבטיח שיהיו לכם את כל הטיפים החשובים שיעזרו לכם לבחור את הנדרש לכל חלל בבית.

חדר השינה

חדר השינה הוא המקום שבו שידות צד מתגלות במלוא הדרן. ישנם סוגים שונים, אך רובן ככולן מציעות פתרון אחסון עבור דברים חשובים שתרצו לשמור לצדכם כאשר אתם נמצאים במיטה. יחד עם זאת, העובדה שהן פונקציונליות אינה אומרת שעליכם להתפשר על הסטייל שלכם, וכיום יש המון סגנונות של שידות, החל בשידות עץ טבעיות, דרך שידות מתכת בעיצוב מקורי ועכשווי ועד מדפים מרחפים שניתן לתלות לצד המיטה מבלי לתפוס את שטח הרצפה. לכאן או לכאן, בחרו בכזו אשר תשמור על החלל נקי ונטול עומס, כדי שבאמת תוכלו להירגע.

הסלון

מי אמר שמקומן של שידות רק בחדר השינה? תוכלו למקם שידות לצד הספה, בפינת קריאה או כפריט תצוגה שעליו מונח אביזר דקורטיבי. תוכלו להשתמש כמשטח נוסף להגשה לצד שולחן הקפה המרכזי, או לתלות מדף צף ומעוצב ולהניח עליו חפצים מסוגים שונים. כל שתבחרו יכול להתמזג בצורה חלקה עם הקונספט של הסלון שלכם. בין אם אתם מעדיפים את הווייב הכפרי של העץ או את החדשנות המודרנית של המתכת, שידות בעיצוב מקורי ונקי יבטאו אמירה מתוחכמת, ועל הדרך, ישרתו את צרכי האחסון שלכם.

שידה לצד המיטה

במבואה ובמסדרון

לעיתים קרובות אנו מתעלמים מהמסדרון או ממבואת הכניסה, אך גם חללים אלו יוכלו להפיק המון משילובן של שידות מודרניות. שידות בעיצובים מקוריים אך מינימליסטיים יכולות להוסיף טאץ' של אלגנטיות לחללי המעבר הללו. תוכלו להשתמש בהן לאחסון מפתחות ודואר. אפשר להניח עליהן חפצים דקורטיביים, תמונות משפחתיות או יצירות אמנות ויש עוד המון אפשרויות יצירתיות. השילוב של שידות מודרניות בחללים אלו, שלרוב אינם מקבלים המון דגש עיצובי, יכול להוסיף המון לתחושה הכללית ולחבר בין מרחבים מעוצבים בצורה הרמונית.

משרד ביתי

תוכלו לשלב שידה במשרד הביתי הן כפתרון אחסון נוסף עבור דברי דואר, מסמכים וכדומה, והן כנגיעה עיצובית ומלוטשת שתתרום לתחושה המתוחכמת בחלל ותיצור סביבת עבודה אסתטית ופרודוקטיבית. אם יש במשרד מתחם המתנה ללקוחות, פיתרון פרקטי שכזה ישתלב נפלא לצד הכיסאות ותשלב בין האלמנטים העיצוביים בצורה מיוחדת.

חדר הרחצה

צרו אווירת ספא בחדר הרחצה על ידי שילוב שידה מודרנית כיחידת אחסון למגבות, מוצרי טיפוח, סבונים ועוד. ישנן פריטים רבים באתר מחומרי גלם מגוונים שיכולים להשתלב בקלות בחדר הרחצה הביתי. אם חלל הרחצה קטן, תוכלו גם לשלב שידות מרחפות, שיחסכו לכם את שטח הרצפה. הניחו על השידה גם נרות ריחניים או שמנים ארומטיים וצרו לעצמכם אווירה מפנקת ומרגיעה.

שולחן קטן לסלון

פתרון רבגוני ומיוחד

מה שהופך את השידות המודרניות לתוספת עיצובית מדהימה זו הרבגוניות שלהן. באתר, יכולות מבחר פתרונות אשר יכולים להשתלב בצורה מושלמת בחללי הבית השונים, לשרת כמה וכמה מטרות, ולתרום המון לעיצוב הכללי.

מחדרי השינה, דרך חללי מגורים ועד למסדרון או לכניסה, שידות אלו משדרגות את החלל ומציעות מענה אסתטי ופונקציונלי כאחד. ועם מגוון רחב של דגמים באתר bring תוכלו לבחור את פריטים לכל אזור בבית בכמה צעדים פשוטים!