תמונות לעיצוב הבית: הפריטים שעושים את ההבדל

קיר קלריה

תמונות הן בין האלמנטים העיצובים החשובים ביותר בכל בית מעוצב. יחד עם זאת, כדי לשלב תמונות בעיצוב הבית, עליכם לדעת איך לבחור את הפיסים הנכונים, כל שכן, כיצד להציג בצורה מיטבית כל פיס ופיס בהתאמה לחללי הבית השונים.

כדי להדריך אתכם, הכנו לכם מדריך מקצועי ומלא בטיפים, בעזרתו תוכלו לבחור תמונות לכל חלל בביתכם, בכמה צעדים פשוטים.

חדר השינה

סביר להניח שכבר שמעתם לא פעם שחדר השינה הוא מקום המפלט שלכם, אך אנו משלבים את האמירה הזאת עם קונטקסט קצת שונה. מכיוון שחדר השינה שלכם הוא החלל הפרטי ומקום המפלט שלכם, זה המקום להתנסות בו ולבחור בפיסים מיוחדים. כך תעשו זאת נכון:

  • השקיעו באמנות – יצירות אמנות הן הנשמה של החלל ולכן זה המקום להשקיע בתמונות מיוחדות בקנה מידה גדול, שמבטאות אמירה רעיונית, עיצובית או רגשית. את התמונה הנבחרת תוכלו לתלות מעל לראש המיטה שלכם.
  • בחרו ביצירות מרגיעות – חדר השינה הוא ה-מקום להירגע ולנוח, לכן התמונות שאתם בוחרים לא חייבות להיות צעקניות או בולטות. מומלץ לשלב בחדר השינה תמונות בגוונים כחולים, צבעים טבעיים, תמונות נוף או הדפסים אבסטרקטיים שגורמים לכם לרצות להתכרבל במיטה שלכם.
  • התאימו את הצבעים למצעים – כאשר אתם בוחרים בתמונות לחדר השינה, תמיד זכרו את צבע וסגנון המצעים שיש לכם. וודאו שהצבעים של התמונות משתלבים טוב עם המצעים והכריות כדי שהאווירה בחלל תהיה כמה שיותר הרמונית.

סלון

הסלון הוא החלל המרכזי בכל בית. זה המקום שבו אתם יושבים יחד כמשפחה, מעבירים את שעות הפנאי, מארחים, רובצים מול האח או מול הטלוויזיה, ופשוט חיים את החיים. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור תמונות לסלון.

  • צרו קיר גלריה אתם יכולים לבחור נושאים שונים לקיר הגלריה שלכם, כמו טבע דומם ונופים. תמיד כדאי גם לערבב בין טקסטורות ולבחור בסוגים שונים של מסגרות וגדלים של הדפסים, כאשר כל תמונה צריכה לקבל את אותה מידת חשיבות. לבסוף, בחרו יצירות שונות המשתמשות בסכמות צבעים דומות, אבל לא זהות.
  • קחו בחשבון טקסטורות – האזור שמעל הספה המרכזית הוא מקום מושלם לתלות בו תמונה גדולת ממדים. אתם יכולים להיות יצירתיים עם ספלאש של צבע, לשמור על העיצוב ניטרלי או לחקור מרקמים שונים. זכרו שטקסטורות מיוחדות תמיד יקפיצו את העיצוב, ויגרמו לאזורים מסביב לתמונה לבלוט.

מטבח

בעיצוב המטבח יהיה נחמד לשלב הדפסי פירות או תמונות נופים. מה שלא תבחרו, המטבח יכול לזרוח עם הפיסים הנכונים, אז אל תתפשרו. אם אינכם יודעים כיצד לבחור תמונות למטבח, הטיפים הבאים יעזרו:

  • חישבו במונחים של ניקיון – כאשר אתם בוחרים בתמונות שיוצגו במטבח, עליכם להיות פרקטיים. זכרו שהמטבח הוא מקום שבו מבשלים, לכן התרחקו מיצירות אמנות שיצברו אדים ושומנים, אלא כאלו שקל לנקות.
  • בחרו בתמונות כיפיות ומהנות – מה שנחמד בתמונות הוא שהן יכולות לשפר את חיי היום יום שלכם ולהעלות את מצב הרוח כשאתם מבשלים במטבח, שותים קפה על האי או אוכלים ארוחת בוקר. לכן בחרו בפיס שיאיר את יומכם וישמח אתכם בכל פעם שאתם מביטים בו.
  • בחרו ביצירות שקטות שמשתלבות במטבח – למטבח פחות יתאימו תמונות רועשות, אלא תמונות עם צבעים שקטים, מסגרות עדינות וצורות מופשטות שישלימו את הקו הכללי של המטבח שלכם באופן היוצר עניין ויזואלי אך לא תחרות בין האלמנטים השונים.

פינת האוכל

זה לא משנה אם אתם משתמשים בפינת האוכל שלכם בכל יום או רק פעם אחת בחודש. זה החלל שבו אתם באמת יכולים להשתגע ולבחור בתמונות רועשות וצבעוניות שיעוררו שיח וישתלבו בעיצוב.

  • זה המקום להעז – כאשר אתם מעצבים את פינת האוכל תוכלו להעז עם ריהוט ואמנות, ובאמת לקחת סיכונים מיוחדים. בחרו בתמונות גדולות, צבעים בולטים, גרפיקות נועזות ויצירות של אמנים מוכרים.
  • בחרו בהדפסים מעניינים שיעוררו שיח – היצירות שאתם בוחרים צריכות להיות מספיק מעניינות כדי לעורר שיחה. באמצעות התמונות הנכונות תוכלו לשבור את הקרח ולהשפיע על האווירה וההרגשה במהלך כל ארוחה.

חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא הרבה יותר מעוד חלל פונקציונלי בבית, זהו חלל שצריך להיראות יפה גם מבחינה אסתטית, וגם שם יש מקום תמונות. הטיפים הבאים יעזרו לכם לבחור תמונות בגודל ובעיצוב הנכון.

  • בחרו הדפסים מרגיעים – בחירת תמונות עם איכויות מרגיעות היא המפתח לעיצוב חלל האמבטיה. בחרו בתמונות עם גוונים ומוטיבים שלווים שיעזרו לכם להרגיש כמו בספא.
  • שלבו תמונות קטנות יותר – חדר האמבטיה הוא מקום מצוין לתלות בו תמונות קטנות אך מיוחדות. תמונות קטנות גם מתאימות מבחינת הפרופורציות של החלל.
  • חשבו מחוץ לקופסה – אין תחליף לחדרי אמבטיה יצירתיים ומעוצבים. לפתוח דלת אל חדר אמבטיה מעוצב בעל סטייטמנט חזק זו תמיד הפתעה טובה שאורחים אוהבים.
  • הדפסים מיוחדים – אפשר לבחור ביצירות ייחודיות אשר משקפות את הסגנון האישי שלכם, יצירות מעוררות מחשבה, תמונות מוזרות או מופשטות וכיוצא בכך.

המשרד הביתי

יש לכם משרד ביתי שמשמש אתכם על בסיס יומיומי? אתם לא לבד. כיום יותר ויותר אנשים עובדים מהבית ולתלות תמונות במשרד הביתי כדי ליצור לעצמכם סביבת עבודה פורייה, זו תמיד החלטה מעולה. כך תבחרו נכון:

  • אפשרו לתמונות לייצג אתכם – בחרו בתמונות אשר מבטאות את מה שאתם מאמינים בו ומתאימות לאווירה ולמיתוג של העסק.
  • מקסמו את המוטיבציה שלכם – המשרד הוא המקום להציג בו תמונות מעוררות השראה שיעלו את המוטיבציה בזמן העבודה.
  • בחרו בתמונות מרגיעות – יש המון סביבות עבודה מלחיצות, לכן אפשר לבחור בתמונות שגורמות לתחושת שלווה ורוגע כמו נופים, צבעים טבעיים, תמונות אדריכליות, תמונות בשחור לבן והדפסים בולטים ורשמיים.

Bring it home – מביאים אליכם את הפייבוריטיות שלכם

תוך ששמים את סגנון העיצוב הנורדי סקנדינבי בראש, אנו מביאים עד אליכם מגוון עצום של פוסטרים מעוצבים שישדרגו כל חלל בבית. עם מבחר כל כך עצום, תוכלו לעצב חללים שונים בבית בקלות, להביא לידי ביטוי את הסגנון והאופי שלכם וליצור חללים חלומיים שמביאים לידי ביטוי את הסגנון הנורדי הקלאסי והנקי, כמו גם את האישיות שלכם!

מוזמנים לבדוק את המבחר!