עיצוב בתים יפים

עיצוב בית יפה

ישנם סגנונות עיצוב רבים שם בחוץ, אך אין ספק שאחד הבולטים ביניהם הוא סגנון העיצוב הנורדי-סקנדינבי. בואו נודה באמת, זה לא כל כך פשוט לנהוג באיפוק כאשר בוחרים אלמנטים שונים לעיצוב הבית, ועדיין להצליח לעצב חלל מדהים ויזואלית שגם מרגישי ביתי ונעים. סגנון העיצוב הנורדי-סקנדינבי עושה את זה בדיוק – מאפשר לכם לעצב בית נקי, מסודר, מרווח ומינימליסטי ועדיין סופר שיקי ועל זמני.

בואו נתחיל עם הבייסיק: מהו עיצוב נורדי-סקנדינבי?

עיצוב פנים נורדי סקנדינבי מאופיין עם מינימליזם פרקטי, תוך שמשלב טקסטורות וגוונים ובכך מאפשר למינימליזם העכשווי להרגיש חם ומזמין. בכללי – בית שמעוצב בסגנון עיצוב זה יהיה מאופיין עם קווים נקיים, ויכלול רק את מה שצריך, מה שאומר קו פשוט, פונקציונלי, יפה ונעים.

אז הסכמנו שסגנון עיצוב זה יכול ליצור בתים יפים, אך איך עושים זאת בפועל? אספנו לכם כמה טיפים שיהפכו את עיצוב הבית למשחק ילדים:

  • משחק עם אור טבעי לאור טבעי יש השפעה עצומה על האווירה והמראה של הבית שלכם, במיוחד כאשר אתם בוחרים בפלטות צבעים טבעיות או ניטרליות. חלונות גדולים והכנסת המון אור טבעי הביתה ייצרו טוויסט מעניין, האור הטבעי יכול להדגיש טקסטורות ולגרום לבית להיראות יותר נקי, מרווח ומאוורר, מה שתורם המון להרגשת החמימות.
  • משחק עם ניגודיות – ניגודים בולטים הם סוג של סימן היכר בסגנון העיצוב הנורדי סקנדינבי, והם גם יכולים ליצור עניין ויזואלי בבית שלכם. אל תפחדו לזרוק פיסים שחורים ובולטים בחלל הבהיר של הבית, כדי לבטא סיי דרמטי ובעל השפעה. תוכלו גם להכניס ריהוט מודרני שיעמוד כניגוד לאלמנטים האדריכליים והטבעיים.
  • משחק עם רהיטים – עיצוב פנים מעולה מאופיין עם תעוזה ובחירה מהנה של רהיטים. עזרו לחלל להרגיש יותר אורגני והרמוני עם רהיטי אווירה מיוחדים ועכשוויים, שלבו חומרים טבעיים או מתכות, ולכו על עיצוב מודרני וייחודי. יחד עם זאת, מכיוון שאנו מעלים על נס את המוטו "פחות הוא יותר" כן כדאי לבחור ברהיטים רב תכליתיים המשרתים כמה שימושים בו זמנית.
  • אמנות בחירת הצבעים – מה שנחמד בעיצוב בתים יפים הוא שאתם יכולים לבחור בצבעים סולידיים ומעט עמומים ועליהם להוסיף מבטאים דקורטיביים מסוגים שונים. שוב, האימפקט הכי גדול נוצר מפריטים שקטים אך בעלי נוכחות, אותו הדבר גם עם הצבעים, אמצו את הפרשנות שלכם לסגנון הנורדי סקנדינבי אך שלבו שטיחים או כריות שיכניסו פופ של צבע (כמובן באופן סולידי).
  • אמנות כביטוי ליצירתיות – כאשר מדובר באמנות, יש פחות מקום לצבעוניות או תעוזה. אם אתם רוצים לשלב אמנות, ובהחלט כדאי, כדי ליצור איפקט אתם יכולים לבחור בכפולות גרפיות, כמו למשל סדרה של הדפסים בסגנונות דומים ובגדלים שונים. לרוב סגנון אבסטרקטי, נופים או רישומים יהיו בחירות שמתאימות לקו העיצובי.
  • אמנות ערבוב הטקסטורות – על פניו נדמה שצבעים עמומים וניטרליים עשויים לגרום לחלל להרגיש קר, אבל הסוד הוא בפרטים הקטנים, או יותר נכון בטקסטורות. כאשר משלבים טקסטורות שונות ובדים כמו צמר, פשתן, כריות נוי, רהיטי ראטן או שכבות של תאורה ועוד, יש אפשרות לבטא אמירה מודרנית ובהירה וגם להכניס לחלל חמימות ואחידות.
  • תחשבו נעים – הבית שלכם יכול להיראות כמו יצירת אמנות של טובי המעצבים, אך האם תרגישו בו נוח? גם את המטרה שלכם תהיה לקחת את הבית הפשוט לרמה מעל, הבית שלכם אינו צריך להיות מוזיאון שפוחדים להתהלך בו, עליו להרגיש נעים, ביתי ומזמין. אז שלבו את הפילוסופיה הזו בכל ההיבטים של העיצוב שלכם והפכו את הבית לנעים ונוח ככל האפשר!
  • תחשבו טבעי – שילוב חומרים טבעיים זהו טרנד עכשווי שרואים בכל מגמות העיצוב האחרונות ומאפיין פופולרי של העיצוב הנורדי סקנדינבי. לחומרים הטבעיים יש איזו יכולת לגרום לחדר להרגיש שטוף שמש ובהיר, ולהכניס את החוץ לפנים. כל חלל ניטרלי יתעורר לחיים עם עציצים, אבן טבעית, עץ מלא ואפילו מתכת, אשר הם אלו שגם אחראיים על תחושת החמימות והביתיות בחלל.

עיצוב בתים יפים

ולבסוף – תהנו.

למרות שבתים בעיצוב נורדי סקנדינבי נוטים יותר לצד המודרני והעכשווי, כן תוכלו לשלב בהם סגנונות שונים ולתת את הפרשנות האישית שלכם, כדי שהחלל יבטא את מי שאתם, על הצד הטוב ביותר. אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים, רהיטים ואקססוריז תחת אותה קורת גג, אשר מתכתבים עם הסגנון העיצובי האהוב עלינו: נורדי – סקנדינבי, מה שיקל המון על מלאכת העיצוב שלכם.

מוזמנים לבחור את הפייבוריטים שלכם כבר עכשיו!